alvászavar?

...mindenki engem zaklat a hülyeségeivel, reggeltől estig csöng a telefonom, ráadásul még éjszaka is álmatlanul forgolódom.

Nyugodtan akarok aludni éjszaka, tovább...

instant kávé?

...az energiaitalok napokra kiütnek, ahelyett, hogy felpezsdítenének, a napi háromszori kávé pedig semmit nem használ.

Egész nap energikus akarok lenni, tovább...

stressz?

...a wellness hétvégék időhiány miatt kilőve, arra pedig, hogy mikor nyaraltam utoljára már nem is emlékszem.

Kiégtem, fel akarok töltődni, tovább...

testedzés?

..ezt a "sportizét" se nekem találták ki, még a hátam mögött is összesúgnak, mintha valami csodabogár lennék, ráadásul a haverjaim is leléptek sörözni.

Jobb állóképességre vágyom, tovább...

Kinek szól?

Te is elfoglalt üzletember, karrierista, esetleg munkamániás vagy? Teljesítőképességed határán szeretnél kicsit feltöltődni energiával, de......hogyan?

mi változott?

Friss bejegyzések

Archívum

Linkblog

Keveset alszom, ráadásul pocsékul is érzem magam emiatt

2008.05.08. 16:35 | Energikus Menedzser | Szólj hozzá!

Címkék: alvászavar álmatlanság alvászavarok alvászavar kezelése alvászavarok kezelése alvászavar okai alvászavar gyógyítása

Alvászavar, álmatlanság?

 

"Aki sokat alszik, keveset él" kontra "keveset alszom, ráadásul pocsékul is érzem magam emiatt"...

 

Egy kicsit előreszaladtam...

Elég sokat beszéltem a különböző, nevezzük úgy, "stimulánsokról" (kávé, energiaital), de eközben elszaladtam egy nagyon fontos téma mellett...alvás, alvászavar, álmatlanság...ismerős?

Szerencsére a valóságban nincsenek ilyen "izék" (utoljára a Szellemírtókban láttam valami hasonlót), de én is kb. így érzem magam azokon a reggeleken, amikor nem tudom rendesen kialudni magam...

 

Azok az intő jelek...

Gondolom neked is ismerősek azok a TV reklámok, amik azzal kezdődnek, hogy a "főszereplő" fáradtságtól elgyötört arccal, szédelegve bebotorkál a konyhába.

Aztán Hüphüphüp-Barbatrükk, jön az instant kávé és olyan, mintha épp akkor ért volna haza egy üdítő Wellness hétvégéről...

Ebben a történetben csak az a "ciki", hogy ha rendesen végigaludtad az éjszakát, akkor kicsit se kéne azokhoz a félkómás fetrengőkhöz hasonlítanod, akik ezekből a TV reklámokból köszönnek vissza...

 

Nem csak bunkó, béna is...

Aki fáradt, alvászavarral, álmatlansággal küszködik az morcos, és csökken a teljesítménye...

Lefordítom:

Az emberek kerülni fognak (még a saját családtagjaid is), valószínűleg kevesebb pénzt fogsz keresni, emiatt tovább stresszeled majd magad...

 

Pár tipp

Egy időben én is ilyen "éjszakai bagoly" voltam, ezért nekem is van személyes tapsztalatom ez ügyben.

Amik nálam is működtek:

1. Korábban fekszem, korábban kelek.

Kiderült, hogy a 8 órás alvás után egészen másképp ébredek, ha az alvás pl. 22.00-6.00 és nem 00.00-8.00 óra között történik.

2. Késő este nem stresszelem magam 

Mivel tipikusan az az "egész nap jár-pörög az agyam" típus vagyok, ezért nehéz volt rávennem magam, hogy pl. este 21.00 után ne foglalkozzak semmi komolyabb projekttel, de azóta sokkal nyugodtabban alszom.

Neked milyen trükkjeid vannak alvászavar ellen?

Ha a te életedet is megkeseríti, hogy éjszakánként kb. ötször felkelsz, mert nem tudsz nyugodtan aludni, akkor kattints ide...

A bejegyzés trackback címe:

https://energikusmenedzser.blog.hu/api/trackback/id/tr16460089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása