alvászavar?

...mindenki engem zaklat a hülyeségeivel, reggeltől estig csöng a telefonom, ráadásul még éjszaka is álmatlanul forgolódom.

Nyugodtan akarok aludni éjszaka, tovább...

instant kávé?

...az energiaitalok napokra kiütnek, ahelyett, hogy felpezsdítenének, a napi háromszori kávé pedig semmit nem használ.

Egész nap energikus akarok lenni, tovább...

stressz?

...a wellness hétvégék időhiány miatt kilőve, arra pedig, hogy mikor nyaraltam utoljára már nem is emlékszem.

Kiégtem, fel akarok töltődni, tovább...

testedzés?

..ezt a "sportizét" se nekem találták ki, még a hátam mögött is összesúgnak, mintha valami csodabogár lennék, ráadásul a haverjaim is leléptek sörözni.

Jobb állóképességre vágyom, tovább...

Kinek szól?

Te is elfoglalt üzletember, karrierista, esetleg munkamániás vagy? Teljesítőképességed határán szeretnél kicsit feltöltődni energiával, de......hogyan?

mi változott?

Friss bejegyzések

Archívum

Linkblog

Pár tévhit az egészséggel kapcsolatban...

2008.05.20. 00:27 | Energikus Menedzser | 1 komment

Okosan, lazán, könnyedén...

 

Pár tévhit az egészséggel kapcsolatban...

 

Egy kicsit kemény voltam, bocsika...

Itt és most szeretnék tőletek bocsánatot kérni, mert az utolsó bejegyzésemben kicsit "keményebbre vettem a figurát", mint kellett volna.

Ennek a blognak pont az a célja, hogy megmutassam, az egészség nem valami egzakt tudomány.

Nem arról van szó, hogy valóság-show jellegű sírás-rívásokon, any*zásokon kell keresztül menned, hogy energikusabbá és egészségesebbé válj.

Ez a média agyhülyítése.

Többek között azért, hogy eladhassák az "ötpercalattinstantkockahasatígérünk" típusú ajánlatokat.

"Ugye megbocsájtasz? Légysziiii...."

 

Okosan, lazán, könnyedén...

Az tény, hogy ha egészségesebbé akarsz válni, akkor azért tenned is kell majd valamit, de nem mindegy, hogy vért h*gyozol, mire a célodat eléred, vagy pedig kicsit lazábbra veszed a figurát, és egy kis ésszel és könnyedséggel jutsz át az akadályokon.

Mondok egy példát:

Elvileg (ezt a szót nagyon megnyomva E-L-V-I-L-E-G) a "legegyszerűbb" egészségmegőrző módszer a sport.

Pl. kocogjál 5-10 percet.

Mi ezzel a gond, ami miatt az emberek többsége mégsem kocog?

Mert az 5-10 perces futás nem csak 5-10 percet jelent, hanem még 45 perc készülődést, tussolást, szájhúzást, szöszmötölést a cipőfűzővel stb...

Ennyi plussz időm pedig nincs, mert a nap egyébként is csak 24 órás, és már most 48 órásnak kéne lennie, hogy mindennek a végére érjek.

A tippem:

Ez egy nagyon durva, trükk, ami annyira egyszerű, hogy amíg nem mondták magamtól eszembe se jutott volna, de egyszer kipróbáltam és azóta mindig sikerrel alkalmazom.

Amikor sétálsz haza, menj kerülőúton, vagy parkold le a kocsidat kicsit távolabb otthontól.

Mély levegő, tisztítsd ki az elmédet, és gondtalanul sétálj haza.

Miért jó ez a trükk?

1. Kitisztítod az elmédet és kicsit lenyugszol az aznapi stressz után

2. Bár nem olyan hatásos, mint a kocogás, de az 5-10 perces séta is sport, kezdetnek ez se rossz

 

Ha Te is szeretnél okosan, lazán, könnyedén tenni az egészségedért, akkor kattints ide...

A bejegyzés trackback címe:

https://energikusmenedzser.blog.hu/api/trackback/id/tr13477858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maicon 2010.10.08. 15:00:00

Egy 5-10 perces séta is jobb a semminél, bár nem hiszem, h az embernek nincsen ideje heti X2 mozogni. Ez csak lustaság kérdése.