alvászavar?

...mindenki engem zaklat a hülyeségeivel, reggeltől estig csöng a telefonom, ráadásul még éjszaka is álmatlanul forgolódom.

Nyugodtan akarok aludni éjszaka, tovább...

instant kávé?

...az energiaitalok napokra kiütnek, ahelyett, hogy felpezsdítenének, a napi háromszori kávé pedig semmit nem használ.

Egész nap energikus akarok lenni, tovább...

stressz?

...a wellness hétvégék időhiány miatt kilőve, arra pedig, hogy mikor nyaraltam utoljára már nem is emlékszem.

Kiégtem, fel akarok töltődni, tovább...

testedzés?

..ezt a "sportizét" se nekem találták ki, még a hátam mögött is összesúgnak, mintha valami csodabogár lennék, ráadásul a haverjaim is leléptek sörözni.

Jobb állóképességre vágyom, tovább...

Kinek szól?

Te is elfoglalt üzletember, karrierista, esetleg munkamániás vagy? Teljesítőképességed határán szeretnél kicsit feltöltődni energiával, de......hogyan?

mi változott?

Friss bejegyzések

Archívum

Linkblog

Merő rohanás az életed? Hamburger + Cola = 9 perc...

2008.05.09. 16:12 | Energikus Menedzser | Szólj hozzá!

Címkék: mcdonalds gyorsétterem táplálékkiegészítő táplálékkiegészítők táplálék kiegészítő mcdonald junk food

Bekapunk egy szendót?

 

Köszike, nekem elég az enerdzsidrinkem is...

 

Merő rohanás az életed? Hamburger + Cola = 9 perc...

Ismerős?

Mr. Trendi nem csak a fiatalok, de a rohanó "semmirenincsidőm" menedzserek körében is igen népszerű...

 

"Jajj, hát én sose ennék/innék ilyen sz*rokat..."

Ha az ember a gyors ételekkel és az energiaitalokkal kapcsolatban kikéri az ismerősei véleményét, akkor többnyire a következő válaszokat kapja:

"Én alig eszem McDonald's-ben..."

"Soha nem iszom Red Bull-t, még a gyerekeimnek is megtiltom..."

Furcsamód a McDonald's árbevétele 2007-ben tovább nőtt, egészen pontosan nettó (!!) 34,6 milliárd Ft.- volt.

Dietrich Mateschitz Úr és csapata pedig továbbra is 3 milliárd palack energiaitalt ad el évente.

Senki nem eszi/issza őket, ezek a cégek mégis rekordnyereségeket visznek haza. Érdekes...

 

Junk Food kontra táplálékkiegészítő

Töredelmesen bevallom, hogy én is szoktam McDonald's-be járni, kb. két havonta egyszer, mert szeretem a sült krumplijukat és a McFlurry-t (kapucsínós fagyi).

És igen, az alapélelmiszereket is legtöbbször nagy áruházakban veszem, mert így egyszerűbb...

Tudom, hogy egészségtelen, de ez van...

A történet másik fele viszont az, hogy ennek ellenére nem nézem hülyének azokat, akiknek az az igen "hálátlan" feladat jutott, hogy egy egyáltalán nem trendi dolgot (táplálékkiegészítő, már maga a szó is unalmas...) kell az emberekkel megismertetniük.

Mert valljuk be őszintén, táplálékkiegészítőkre szükségünk van, ha egészségesen akarunk élni. Ez tény.

Mióta táplálékkiegészítőket szedek, azóta nyugodtabban alszom, jobbak az emberi kapcsolataim, energikusabb vagyok és emiatt több pénzt is keresek.

Neked milyen módszereid vannak, hogy mindig energikus légy?

Ha szerinted is van összefüggés a táplálékkiegészítők, és a teljesítmény között, akkor kattints ide...

A bejegyzés trackback címe:

https://energikusmenedzser.blog.hu/api/trackback/id/tr10461537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása